Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zadowolenie naszych klientów jest priorytetem, dlatego oferujemy pełne wsparcie w wyborze idealnego modelu torebki. Jeśli jednak zakup w naszym sklepie nie będzie satysfakcjonujący, zapewniamy szybki i bezproblemowy zwrot.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni od daty odebrania przesyłki na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wystarczy sporządzić oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Basic Wear

ul. Pocztowa 1b/11

43-300 Bielsko-Biała

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

Środki zwracamy maksymalnie do 3 dni po odebraniu przesyłki. Aby zminimalizować okres oczekiwania na zwrot środków uprzejmie prosimy o dołączenie, do przesyłki zwrotnej, oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie papierowej, nawet jeśli oświadczenie zostało uprzednio wysłane w formie mailowej. Ułatwia to proces identyfikacji nadawcy w przypadku uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego koperty lub listu przewozowego. 

Reklamacja

ADRES DO ZWROTU REKLAMOWANEGO TOWARU :

 

Basic Wear 
ul. Pocztowa 1b/11
43-300 Bielsko-Biała
tel. 500 265 555

 

Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru wolnego od wad
(wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową) 

ponadto:

Wszystkie produkty w naszym sklepie są objęte 2 letnią gwarancją.

 

 

Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z podaną przyczyną reklamacji (krótki opis uszkodzeń) na adres firmy. Należy w nim podać swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu.

 

O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

 

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i odesłany - w tym wypadku koszty związane z wysyłkami ponosi Sklep. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru powiększoną o koszty wysyłek. W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar jest odsyłany do Reklamującego na jego koszt.

 

UWAGA: Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania towaru (obicia, otarcia, zarysowania różnego, rodzaju plamy oraz przebarwienia)

 

W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji

tel. 500 265 555

email. kontakt@basicwear.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl